• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Sök inte lån på freedom finance och liknande

HejHejHejHej

Viktig medlem
Poäng: 7
Blev medlem
1 November 2012
Meddelanden
61
Mottagna reaktioner
0
Poäng
7
sök inte här om du har en betalningsanmärkning, även om den bara är på 1000:-

Då kan du lika gärna söka direkt hos Cashbuddy eller andra småställen med sinnessjuka räntor för det är det enda dom erbjuder de med betalningsanmärkning.

tänker gå till min riktiga bank och fråga om man kan lägga om lånen.
tänk vad skönt om man kunde betala till 1 ställe istället för 5-6.

nu är det ingen kris för mig såklart men drog på mig en uc i onödan. (dock har jag bara 3 stycken så ingen stor fara)

vill bara varna för freedom finance, antar att lendo är samma skräp.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
det är sånt man får ta när man har anmärkningar och skulder.vi får högre ränta m.m för att de tar en stor risk att ge oss lån.jag har använt mig av lendo hadde 65 uc över 300000 i lån inkasson m.m.och fick lån och den månadskostnaden var verkligen inte högre än andras lån i samma lånesumma men såklart lite högre.men det är jag beredd och ta om jag ville bli av med skiten.

jag kan inte klaga på de som ger oss skuldsatta lån.och gå till sin vanliga bank är tusen ggr svårare än andra banker.har erfarenhet själv av det.inte ens med borgen gick det.beroende på hur skuldsatt man är alltså.har man några uc och mindre än hundra tusen ja då är det säkert inga problem.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp